divendres, 7 de setembre del 2012

Secret Canon, Vol 1

Dayna Kurtz
Agradabilíssima sorpresa el darrer treball de Dayna Kurtz, revisitant clàssics del jazz i blues dels 50 i 60, amb una veu poderosa, madura, que fa pensar en Sarah Vaughan o Nina Simone. 
Si en l'anterior treball publicat, "American Standard", recorria els registres del country i el rockabilly, en aquest treball interpreta deu temes de tall jazzístic. Deu cançons, nou joies perdudes i una composició pròpia, treballades amb sensibilitat, acompanyada instrumentalment amb sobrietat, destacant un orgue Hammond que encara li dóna un to més retro.
Podeu escoltar-lo aquí

3 comentaris:

  1. Hola Jordi,
    La vaig sentir en directe a la ràdio i tant a l'entrevista (em va semblar una dona encantadora, a part d'emprenedora i gens diva, ella mateixa es la seva mànager, s'autoedita, viu dels directes...) com a la veu i guitarra em va agradar, però vaig buscar els discos a l'Spotify i no em van acabar de convencer, i això que toca pals que m'agraden molt, potser l'haig de tornar a escoltar, però a la primera no em va acabar d'entrar.
    Salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A d'altres persones amb qui ho he comentat també ha passat el mateix; de fet, a mi també: he necessitat anar-lo escoltant per anar-m'hi enganxant. Potser em passa que hi tinc una predisposició favorable per això mateix que dius, que sembla una persona molt atractiva.

      Elimina
  2. En tot cas, té una veu impressionant.

    ResponElimina