diumenge, 27 d’octubre del 2013

Sweet Jane

Lou Reed
No estava previst aquest post. Podria haver-ne fet molts d'altres, parlant del Berlin, Del Rock'n Roll Animal, del Live... Però en un altre moment, i per un altre motiu. Però no perquè s'hagi mort Lou Reed. Acabo de llegir-ho, i he trobat aquesta filmació, i d'aquí el títol. Jo, que no sóc bon lector de poesia, tinc a mà els seus poemes i cançons. Si algú ha d'anar a Nova York, a més de la Lonely Planet, també hauria d'escoltar Lou Reed. Algú que ha caminat pel costat salvatge amb Warhol i ha recitat els poetes catalans amb Laurie Anderson.
Mireu aquest video, que són els crèdits de Berlin The Movie, de Julian Schnabel. Hi canta Sweet Jane, i l'acompanya Steve Hunter, segurament el guitarrista que millor l'ha entès.  

4 comentaris:

  1. Una de les meves cançons preferides IT´S A PERFECT DAY, sempre recordaré la primavera vegada que la vaig escoltar: èrem a la Toscana, fa uns 10 anys, des de llavors l´escolto molt sovint, tant per la lletra com per la música, també diferents versions. Ens queda la seva MÚSICA i les seves lletres. Realment una vida de pel.lícula.
    Forever LOU REED!!

    Imma C.

    ResponElimina
  2. No estava previst, no... ara me n'aniria al Magic a beure i ballar... no, no, millor em quedo escoltant i mirant i llegint :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. o al Màgic escoltant, llegint i mirant, i a casa bevent i ballant...

      Elimina